Buradasınız: İlkelerimiz MÜŞTERİLERİMİZİN GÖRÜŞLERİ

MÜŞTERİLERİMİZİN GÖRÜŞLERİ

Müşterilerimizin, kullandıkları ürün ve hizmetle ilgili olarak şikâyetlerini iletme hakkı olduğunu bilir ve bu hakka saygı gösteririz.

Şikâyetleri birer armağan olarak algılar ve her şikâyetten ders çıkarmaya özen gösteririz. Müşterilerimizin problemlerine çözüm getirecek ürünleri, taleplerini beklemeksizin sunmayı hedefleriz. Henüz müşteri şikâyetine neden olmasa bile, karşılaştığımız sorunların kalıcı çözüm alternatiflerini üretmek için büyük çaba gösteririz.Yerine getiremeyeceğimiz sözü vermez, verdiğimiz sözü tutarız. Sözlerimizi ve taahhütlerimizi zamanında yerine getirir, gecikmeden doğan problemlerin sorumluluklarını da üstleniriz. Müşterilerimizin görüşleri ve şikâyetleriyle öncelikli olarak ilgileniriz. Şikâyet konusunu takip eder ve şikâyetin giderildiğinden emin oluruz. Kendimize ulaşan bir şikâyetin çözümünden ilk sorumlu kişi olduğumuzu bilir, problemin çözümü için derhal girişimde bulunuruz. Hiçbir koşulda başarısızlığa bahane bulmaz, hatayı başkasında değil, önce kendimizde ararız. Hatalardan ders almamız gerektiğini biliriz.